Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

8 timmar kvar...

Publicerad 2013-11-18 00:39:10 i

Ligger i sängen på avd 3 och lyssnar på isfolket i mobilen. .
Om bara några timmar ska jag
opereras. .
äntligen är den hemska flytperioden över.
visst blir det flytande föda
även i en vecka till men
snart, snart, så ska jag få njuta av först puré men så småningom RIKTIG mat.

Har en riktig tur med rumskamrat oxå. supertrevlig tjej som delar min resa.

Jaja. . Ska väl försöka få iaf några timmars sömn inför morgondagen.

God natt önskar jag alla fina människor som berikar mitt liv varje dag.
Allt skulle vara så mycket jobbigare utan den värme och det stöd ni ger mig.

JAG HAR INTE MYCKET PENGAR MEN JAG ÄR OFANTLIGT RIK!!

Tack för det!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-11-18 06:11:02

Tänker på dig! Låg i samma sal som du för tre år sedan... Det kommer gå jättebra och bli en underbar resa!! Kram!!

Postat av: Marie

Publicerad 2013-11-18 06:54:23

Lycka till Mia. Kramar från mig, Loppan och lilleman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela