Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Bara för att. ..

Publicerad 2013-12-03 17:09:39 i

Idag är det tisdag och jag laddar batterierna inför kommande vecka.
prommis som höll på att sluta illa pga hala fläckar. .
Är ju lite nojig för att ramla.

Annars kan jag ärligt säga att jag mår toppen och allt är perfekt.

Händer inte så mycket just nu och jag har bestämt att inte väga mig för ofta. .
Försöker att inte fokusera så mycket på själva kilona

nu blir det lite matlagning.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela