Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

bara ett litet tillägg..TACK!!!!!

Publicerad 2014-04-13 08:27:47 i Allmänt

mindre än en timme sedan jag postade mitt inlägg..alltså jag känner mig redan starkare..och det pga av ert intesse för vad som händer mig..Ni inser nog inte vilken styrka ni ger mig mina fina vänner. Tack så hjärtligt för att ni läser vad jag skriver..oväsentligt egenligen men livsviktigt för mig..Tack för att ni finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela