Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Kände mig fin , ja, det gjorde jag :)

Publicerad 2014-06-20 03:51:00 i

Efter nattprommis med min älsklingstass och nattmål
i form av wasa sandwich choklad så är det dags att nanna kudden
men jag tänkte vara lite ego och berätta för er om en (för mig) fantastisk kväll...
Ego som sagt :)
 
Ikväll har jag fått fantastiska komplimanger av många gäster
och vänner jag inte sett på ett tag.
Och jag kände mig *fin* :)
 
Känner mig så himla glad och tacksam för valet att göra en gastric bypass.
Kan ärligt säga att det känns som att få livet tillbaka..
Bara en så enkel sak att orka dansa  :)
 
Nu har jag inte klivit på vågen på ca en månad för i slutändan så är inte själva förlusten av vikt det viktigaste i denna resa.
Orken, glädjen och att värken  mer eller mindre är borta...
Wow! Kan inte beskrivas i ord. 
Alla som känner mig vet att jag trivs bäst i byxor och typ tunika eller skjorta.
 
 
i måndags...................     för ganska precis ett år sedan...
 
Ikväll gjorde jag något jag inte gjort på massor med år...:)
  
Jag bar en klänning jag fått från Molly och som jag trides jättebra i.. 
 
Molly...nä....Tvärt om :) haha väntade hela kvällen, men fick bara positiv feedback :)
Tack så jättemycket för klänningen..
kände mig verkligen jättefin..
nästa gång ska jag fixa hår och make oxå :)
 
 
Tack för att du tar dig tid att läsa min blogg :)
 
Kramizzar till er därute :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anneli Jakobsson

Publicerad 2014-06-20 04:38:09

Ja snacka om skillnad när man jämför fotona. Jag förstår att det måste kännas toppen för dig när du dessutom blivit av me värken. Kjaam

Svar: Tack snälla. ja, det är en härlig känsla för det mesta :) KRAM TEBAKS
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela