Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Cheryl Henry Burress

Publicerad 2014-06-02 11:49:19 i

 
 
 
 
Var  börjar man egentligen för att förklara det oförklarliga?
Min svägerska är död...mördad av sin egen son som nu är på rymmen, beväpnad och farlig.
Resten av familjen lever i skräck för vad han kan ta sig till i sin desperation.
 
Cheryl blev 55 år och hennes sista tid på denna jord var inte kanske den lyckligaste men hon älskade sin familj och framför allt sin son över allt annat. Hennes son som blev hennes baneman.
 
I fredags måste de ha bråkat för han slog henne i huvudet med en hammare och sedan ströp han henne tills dess att hon inte längre andades.
Man skulle kunna tro att han sedan ringde polis eller något, nope...han la sin mamma på sin säng...gick ut och låste dörren till rummet...där fick hon ligga tills pappa började ana oråd på lördagkvällen och ringde polisen som åkte dig och kollade...de fann Tims fru i lägenheten och Cheryl som var död. 
 
Min svägerska är död...jag upprepar det hela tiden för mig själv..Cheryl, borta. finns inte mer och Tim har tagit hennes liv.
Jag hör orden men kan inte ta till mig dem...chocken här hemma är förlamande.
Jerry har förlorat sin älskade syster...
beautiful woman, we miss you already
Alla syskon för ca 14 år sedan..nu finns bara 2 kvar..
båda mina fina svägerskor. Cheryl och Brenda
 
Jerrys bror David och hela hans familj visas nedan.
Det är Kurtis, David, Brenda och Michael
 
Jag tänker inte ens lägga upp en bild på hennes son här....
Till minne av Cheryl. 
Du kommer aldrig att bli glömd och även alltid att vara älskad av oss alla.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela