Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Mer sorg, mer tragik.. :(

Publicerad 2014-06-04 04:41:00 i Allmänt

Ett jättestort tack till alla som stöttat, skickat hjärtan, ringt och visat sitt medkännande
i denna sorgliga stund för vår familj.

Vi har under tragiska omständigheter förlorat 2 familjemedlemmar denna helg.

Min svägerska blev brutalt slagen och instängd i sitt sovrum i tron att hon var död...
när d upptäcktes att hon fortfarande levde så ströps hon.

Hennes son Timothy som gjorde detta hittades idag skjuten inte långt ifrån
där han parkerat sin mors stulna bil som han använde för att lämna lägenheten.
Han var skjuten i huvudet.
Polisen säger att det är utan tvekan självförvållat och självmord.

Vissa saker kan jag inte posta på nätet eftersom det pågår
en undersökning och utredning av händelseförloppet.

Min tro på människan har idag för alltid rubbats
och kommer nog aldrig bli det samma igen.


Cheryl..Jag hoppas du inte hade för svåra smärtor och att du nu får vila i frid.

Tim.. Jag önskade aldrig livet ur dig även om jag absolut ville se dig straffad för vad du gjorde din mor...
Du var en ynklig ursäkt för en karl, men din familj älskade dig ändå.
Det var inte nog för dig...
Du var tvungen att ta din mor med dig på sista resan och beröva oss henne.

Att förlåta dig kommer att ta tid, men jag kommer att göra det en dag...
och det är inte för din skull utan för min och min mans.
Att bära hat till dig för vad du gjort, det skulle bara skada oss ännu mer..
Du har redan gått vidare..
Hemska detaljer om hur du tycks helt ha förlorat förståndet
gör mig illa djupt in i själen.

Du var min familj och du tog ifrån mig min familjemedlem.
¨
Cheryl begravs imorgon onsd den 4e juni i Mississippi.
Rest In Peace Our Angel <3

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2014-06-04 06:42:53

Mina tankar är med er!
RIP Cheryl

Postat av: Tove

Publicerad 2014-06-04 08:14:04

Tragiskt. Får tårar av att läsas de hemska.
Kram till dig o Jerry från mig o familjen
<3

Postat av: Berit

Publicerad 2014-06-04 10:53:53

Ååhh så fruktansvärd sorgligt från början till slut. Svårt att förlåta... Vem skulle inte ha det?
Men det kommer förmodligen kännas befriande när den tid kommer. Hoppas ni kan bearbeta sorgen och alla jobbiga känslor, hyfsat snabbt. Så ni kan få ro och gå vidare.
Önskar er båda allt gott.
Kram Berit

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-06-05 05:41:08

Otroligt tragiskt och overkligt.
Jag tänker på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela