Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Nu är slutet nära, men vänskapen kommer alltid att bestå. ÄLSKAR DIG!

Publicerad 2013-01-19 13:36:00 i

Hans tid är kommen och min trötta lilla kompis ska imorgon söndag den 20 januari

ge sig ut på äventyr i landet bortom solen och månen.

Träffa familjen och få blir värkfri och vid full vigör igen.

Här på jorden, i min verklighet så kommer det alltid att finnas ett

tomrum som jag efter bästa förmåga ska fylla med ljusa underbara minnen

av en vän som följt mig i nästan halva mitt liv.


19 år av 45 så har han funnits vid min sida på gott och ont..
Glatt mig med sitt mjau och välkomnat mig hem när d kändes som om man var helt ensam i världen.
Tröstat mig när d kändes som om ingenting gick som man ville och att man inte hade en enda vän...

(ja, man var ju ung och naiv en gång)

Mitt hjärta blöder eftersom jag aldrig mer kommer att få hålla dig i min famn efter imorgon

och höra dig börja spinna.
Aldrig mer kommer du att kura ihop dig bredvid min huvudkudde

och väcka mig med en tass på näsan när du blir hungrig.
Aldrig mer kommer du begrava ditt lilla huvud i mitt armveck

och somna in, lyckligt trygg i mattes famn.

__________________

Alltid kommer du att finnas i mitt hjärta.
Alltid kommer ditt minne leva kvar
Alltid kommer namnet Tompa påminna mig om en förlorad hjärtevän
Alltid kommer jag se dig och alla de andra när jag blickar upp mot himlen.

Tack för dessa fina 19 år då du så troget vakat vid min sida som min själsliga riddare.
Tack för allt,  min fina fina älskade vän.
Nu är det tid för dig att få sova och vila efter allt du gjort för mig.

Jag kommer självklart hålla dig i min famn tills du tar ditt sista andetag här på jorden och sända dig lyckligt trygg på din fortsatta resa..Älskade vän, ha det alldeles underbart bäst när du kommer fram dit du ska, och vet att matte saknar dig och kommer alltid göra det...

Lova att du gosar med mormor och pappa när du kommer dit..kan ju släppa iväg dig eftersom att jag vet att de kommer välkomna dig med öppna  armar..
TACK!! <3

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2013-01-19 13:52:31

Så fint skrivet! <3 Kraaaam

Svar: tack tjejan
Mia PH

Postat av: Hubby

Publicerad 2013-01-19 15:52:06

My heart is broken as well. He's been my little buddy since I moved here and always wanted to be near me. Can't describe the sorrow I feel right now I love my Bulley

Svar: Love you babe, and so does he..he just need to move on and go to be with your mom, my dad and all the other angels we have in heaven precious...remember the good times.... Love you <3
Mia PH

Postat av: Hubby

Publicerad 2013-01-19 16:09:04

Him and Gary gonna be best friends :)

Svar: <3 oh yeah, I'm sure they will :)
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela