Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Härlig vecka på jobbet :)

Publicerad 2013-01-05 01:57:08 i

Hej alla fina där ute:)
 
Kände att ett fejjaninlägg inte räcker för att tacka alla för att ni verkligen förgyllt denna vecka...är bara fredag och jag känner mig så grymt gynnad..
 
Onsdagen började med bra med folk på Villan och gäster som jag inte sett på ett tag...tänker då faktiskt först och främst på Sophie som inte gästat så ofta på sistone...Underbart fin tjej, alltid så glad och trevlig plus duktig på att sjunga :)
Hålligång och besök av Villans egen finalist som gjorde så jäkla bra ifrån sig i Stockholms mästerskap i karaoke.
Hon missade 3e platsen med 1!!!!! poäng :)
Nadine är en grym artist som aldrig någonsin tävlat i karaoke förut men hon gick in och tävlade mot alla andra karaokeveteraner och knep fjärdeplatsen...Woooow!!!!
WTG GIRL!!
Vi fick fira Anna som fyllde år och Madde, Hannelore, Jessica, Cecilia, Fanny och många fler satte guldkant på kvällen:)
 
 
Torsdagen bjöd på skönsång på hög nivå och på ett ljud som jag bara älskar på Druvan i Jakan,
 
Så jäkla underbart att få höra er sjunga och låta så extra jäkla bra pga att bra ljud!!
Ni som missade premiärspelningen på nya riggen kommer bara att älska att sjunga där i fortsättningen...
Kan ni ljud så kan jag bara säga...Mackielådor och ATmickar i världsklass :) mmmm, mumma :)
 
Fredagen (ikväll alltså).. jag känner mig så hedrad när folk åker ifrån kungsängen till Hässelby Gård
för att komma och gästa mig!!!
Jonna, Kalle,Nisse, Alexander och Nicko!!!  
Tack för att ni kom!!
Sen att Duffy, Janne, Uffe; Wilma, Andre och Filippa var på plats tillsammans med många
andra gjorde ju inte kvällen sämre utan tvärt om..
Rille och Gunilla...vad säger man...Ni är så jäkla bäst!!!
Nu ska tanten sova men jag ser såå fram emot imorgon och avslutningen på denna vecka då jag hört att Molly
kanske kommer med sin energi och underbara pipa..
 
Ses imorgon ppl och tack för att ni finns :) Massa kärlek skickas er väg/Mia
 
Ja, jag hade ju lite på hjärtat och fejjan var inte platsen att dela detta..
 
Återigen...Tack för att ni berikar mitt liv ni underbara människor och individer
 
 

Kommentarer

Postat av: Andre

Publicerad 2013-01-05 02:05:10

Tack själv Mia du förgyller vårt liv också.

Svar: Tack vännerna mina :) puss på er och tack för ikväll :)
Mia PH

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-01-05 09:58:08

Tack själv för att vi får finnas i ditt liv. Du är grym. Kram

Svar: <3 kramis på er :)
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela