Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Sorg är så tufft...En del av mig tyvärr...

Publicerad 2012-09-19 04:33:00 i

Mmmm...ett till inlägg..
Är så fruktansvärt tacksam för alla i mitt liv, speciellt dem som verkligen verkar bry sig om mig som person. alltså det betyder så mycket. speciellt som jag varit så orolig för min hosta.
de som känner mig har hajjat att jag  inte pratar om min oro men ändå messat mig och frågat.
 
Nu är det ju ingen fara på taket utan min astma som spökar och jag måste trippla min medicinering, that's it :)
 
Känner att min tid inte räcker till...så himla jobbigt att inte orka...har en nyfunnen bror och därmed svägerska, brorssöner, brorsdotter..
Önskar jag kunde sätta mitt liv på Paus och bara ta 2 veckor och skita i allt och bara åka och våldsgästa dem...alltså,,,,de är såååå viktiga i mitt liv och jag tänker på thomas, min bror. varje dag!!!
 
Ska bara, sa alfons... så jävla shitty att jag är så dålig på att hålla kontakt...
 
ÄLSKAR MIN BROR!!!!!!!!!!!!  Blir så ledsen när jag tänker på det, samtidigt som jag är halvskraj för att åka dit,,, jag är inte en person som är bra...självisk, lat m.m.... så rädd för att sabba det innan det ens börjat..
 
.vet ju hur det är med min syster,,,var vår pappa som höll oss ihop,,,nu pratar vi inte ens... har träffat hennes yngsta tjej 1 gång...
och henne 4 ggr sen pappa gick bort för snart 5 år sedan...*gråter högt nu*  så jävla sorgligt :)
 
ÅÅÅÅH, shit, ångest på hög nivå just nu...och allt lämnas ut i bloggen för det har jag lovat dem som följer..
 
.total ärlighet så att de ska kunna lära känna mig bättre...detta är dock en sida jag helst vill gömma och tårarna rinner medans jag skriver för jag vet att detta är sååå privat men ändå så mycket mig...
 
Plz döm mig inte :(
Kram därute/Mia Piche 

Kommentarer

Postat av: Hannelore

Publicerad 2012-09-19 08:37:58

Förstår om du känner att du lämnar ut dig. Förstår att det är tungt. Jag vet hur det är att hitta nya syskon och ångesten att inte hitta tid för dem är svår. Finns här om du vill och behöver. Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-19 11:01:41

Sist sjöng jag, Will you still love me tomorrow, då sa du, så klart. Får även stora kramen när jag kommer, även jag, som har en fot i jämtland och en i sthlm. Känner värmen när jag kommer till shammen, från flera. I will still love you tomorrow to, Mia.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-19 13:42:10

du vet var jag bor och du vet att jag finns det är bara ta lilla lotti med dig och komma upp och ta en kaffe och bara få prata av dig om du känner för det älskar dig gumman av hela mitt hjärta du har en underbar familj kramis

Postat av: Mia

Publicerad 2012-09-19 16:26:23

ja, ibland är även jag väldigt liten och ledsen, många tror att man är gjord av stål..hehe men så är inte fallet :)
Tack så jättemycket för stöd och kommentarer!!

Postat av: Jeanette Norling

Publicerad 2012-09-24 02:09:21

Jag lovade dig för några dagar sedan att jag skulle läsa sidan. Det tog lite längre tid än jag trodde p g a att jag för ovanlighetens skull varit trött några kvällar och haft annat på dagarna men nu har jag i alla fall läst den. Om jag förstod rätt så har du alltså en bror som du inte tidigare vetat om eller vetat var han fanns? Då får man väl gratulera! Om jag också förstod rätt så är du lite skraj att träffa honom eftersom ni inte känner varandra. Tycker inte jag är något konstigt. Men det är väl även hans ansvar?! Själv så är jag tyvärr ganska dålig på att träffa mina två syskon också trots att vi bor i samma kommun numer. Men det är även deras ansvar. Jag tycker det är svårt att hälsa på andra utan att vara bjuden, vill inte tränga mig på liksom, det spelar ingen roll om man är släkt eller inte. Det är bara mamma som är undantagen eftersom jag vet att jag är välkommen när som helst. Vad man skulle döma dig för vet jag inte, tycker du verkar vara som de flesta andra. Du är en go tjej, härlig karaokevärdinna o jag brukar alltid få en kram när jag kommer fast vi inte känt varandra så länge, helt underbart. MVH kramisar Jeanette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela