Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

oj, jag ligger efter

Publicerad 2012-10-20 02:40:02 i

mm till att börja med vill jag be om ursäkt för att d tagit så lång tid att blogga om resan till Turkiet som var en utav mitt livs bästa händelser och mycket tack vare mitt underbara res-sällskap Connie-Lee.
 
Dagarna i turkiet var helt fantastiska och vi fick äta god *äkta* turkist mat blandat med *snabbmat* 
 
Som karaokenörd så hittade jag ju ett ställe redan första dagen som vi testade...mmjjaaannnjjee...sööög...
haha....kollade runt lite på google och hittade nästa ställe som visade sig ligga praktiskt dörr i dörr med det första...hahahaha...får skylla på biran.. :P
 

 

Många underbara minnen att suga på hela året innan iaf jag åker tillbaka nästa år :)
 
Shit, hade glömt vad viktig en semester är för själen...
ska berätta lite mer ingående men ville bara få upp lite bilder...
 
Kontentan av det hela är att vi hade en underbar vecka...Och till Connie-Lee... Om du läser detta...
babygirl...Jag reser mer än gärna var som helst i världen i ditt sällskap vännen!!
bästa sällskapet ever!!!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hannelore

Publicerad 2012-10-20 08:58:57

Man ser på dig att detta var välbehövligt. Du ser så utvilad ut <3

Svar: Tack fina, du har helt rätt :) känns underbart laddat och jag ser fram emot hösten/vinterns sångkvällar :) krama på ditt <3 pözzz
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela