Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Äntligen!!

Publicerad 2012-10-20 03:04:20 i

Sitter med tårar i ögonen och är överlycklig...fick idag ett väldig livsavgörand brev med posten...
Har firat idag och kommer fira imorgon med....med BÄRS...för snart är det slut med det :)
 
Jag har fått tid till överviktsenheten i Norrköpng.den 14 Nov......
 
Det betyder att mitt liv kommer att förändras radikalt och till det bättre för min hälsas skull...
Jag är på gång att äntligen få den operation jag velat ha ett tag nu...Gastric Bypass..
 
Kommer att uppdatera så fort jag vet mer och förhoppningsvis med bilder etc...beror på hur jag kan få till det utan att känna mig allt för utlämnad för min kropp och storlek är ju inget man vill ha eller visa bildbevis på...Nasty :)
hhehe...missförstå mig rätt nu...har inget emot min storlek om det inte vore så att min hälsa vart lidande...
men samtidigt så är det väldigt känsligt ändå att visa i bilder..så vi får se hur det blir med det...hehe
 
Är absolut inte för att jag ska kunna köpa kläder i en mindre storlek utan för att jag ska slippa den dagliga värk jag har i min kropp... 
 
men som sagt..uppdaterar när d blir dags..
 
till er som läser detta..Tack för att nii finns och intresserar er för mig och mitt liv...
inget speciellt men livsviktigt för mig.. Jag känner er värme :) Puss/Mia

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-20 08:54:35

<3 Skönt för dig <3

Postat av: Hannelore

Publicerad 2012-10-20 08:55:18

Glömde skriva att det va jag <3 Puss o kramar

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-10-20 08:58:45

Är så glad att jag har fått äran att lära känna dig. Du är den bästa och förtjänar de bästa. <3

Svar: Åh men TACK!! blev alldeles rörd när jag läste.. känner samma sak och hoppas vi kan få till någon lite minisemester så att vi kan umgås lite mer. kanske käka något gott oxå :) Puss och tack för att du och Hannelore berikar mitt liv vännen! <3
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela