Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Nu är helgen här igen.

Publicerad 2012-07-06 17:49:45 i

Det betyder ju att d är dags att förbereda karaoken på schamiran i hässelby.
Igår var jag i Jakobsberg på restaurang Druvan och blev så himla glatt överraskad när d bara ramla in folk till dess att d var fullt hus :) Wow, tror vi hade rekordmånga sångare på plats :) Det är sådana kvällar som man verkligen känner att man valt rätt jobb och verkligen får valuta för sitt jobb på något konstigt sätt. Att se/höra nöjda gäster ha en trevlig kväll är en härlig känsla :)
 
En annan riktigt rolig sak som hänt är att min man som varit arbetslös till och från i över 2 år, äntligen fått det jobb han velat haft hela tiden. han jobbade på en däckfirma under högsäsong. Dvs ca 3 månader varje vår och höst. däremellan så sökte han jobb. När företaget böt ägare till ett tyskt företag så blev han erbjuden anställning eftersom att några personer valde att stanna i nuvarande företag och böt arbetsplats. 
Han har fått jättefin respons och känner sig verkligen välkommen *tillbaka* permanent :)
 
Att ha en glad make gör mig glad :) sätter guldkant på tillvaron måste jag säga. Så nu är vi tillbaka och kör för fullt med både företaget och anställning :)
 
 
Sist men inte minst vill jag önska alla en trevlig helg/ Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela