Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

ledig kväll

Publicerad 2012-07-22 03:22:38 i Allmänt

jepp, svimma inte men jag var faktiskt ledig ikväll! firade Vicky på Sandras och sen blev avslutningen på sever och Duffys sista kväll.just nu sitter jag i soffan med vovve och äldsta katten Tompa och bara myser med en sista öl innan det är dags att knoppa.imorgon är det familjetid och god mat mm :-) kram alla, nu är denna vecka snart över och vi går mot en ny med bus och vänskap.på torsdag är det middag med Hannelore och hennes Jessica på Matadoren innan karaoken på Druvan :) Sen blir d helgen i h-by gård som vanligt.
Kramisar från ledighetskommiten :)

Kommentarer

Postat av: Hannelore

Publicerad 2012-07-24 06:44:20

Längtar till Torsdag. Hoppas jag kan sjunga lite för nu är rösten nästan helt borta. Men ska bli trevligt med middag i alla fall :-)

Postat av: Mia

Publicerad 2012-07-24 12:10:38

Jag ser oxå fram emot torsd :) ska blir så gott med mat och sen kul med sång :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela