Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Klockan 09 en vanlig tisdag :)

Publicerad 2012-07-03 09:11:15 i Allmänt

Jepp. idag har jag kollat runt lite på eventuella resor :) shit vad det ska vara svårt att hitta rätt. har ju för mig att man kan få en sista minuten för några tusenlappar eller till och med billigare...hehe kanske inte i början på Juli för alla ligger på 5000 och uppåt.
Får helt enkelt stilla mig, spara pengar och sedan hårdbevaka sidorna jag lagt till som bokmärken :)
Om någon som läser detta har tips, lämna gärna en länk eller meddelande. uppskattas :)
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela