Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Första stapplande steget..

Publicerad 2012-07-12 09:54:28 i Allmänt

Mot en bättre tillvaro är taget :)
Idag träffade jag min läkare för att prata om ev operation.

Vi kollade mitt BMI och jag har tillräckligt högt (inget att skryta över) för att vara aktuell för en operation.
Har fått en remiss till överviktsenheten i Norrtull ivägskickad och de kommer att skicka mig en tid för möte med dietist och besvarande av frågor runt och om operationen.
Wiiiiii!!!! så spännande och det känns sååå rätt.

När jag varit där och pratat så kommer jag dokumentera resan här i bloggen för den som intresserad.
bilder kommer oxå att laddas upp här.

Ha en alldeles underbar dag nu allihop :) Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela