Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Villan i Jakobsberg..

Publicerad 2012-08-09 04:14:24 i

Halloj alla finisar.
Känner att jag bara måste blogga lite om den gångna kvällen.
 
Har ju börjat hålla i karaoken på Villan varje onsd (premiär ikväll)
Jag tänkte att d blir väl en smygstart och vi får jobba upp det så att d blir mycket folk så småningom.

Hehe. 17 på varvet första kvällen.

 
Kan bara säga till alla som kom ikväll att ni gör mitt jobb verkligen till världens bästa!!
 
Nikita, Jessica, Hannelore, Jonna, Fia, Dullan, Sophie, Daniel, David, Annica, Inge, Anders, Alexandra, Jeanette, och alla andra. TACK SOM BARA DEN ATT NI GÄSTAR KARAOKEN!! sångare eller bara lyssna..whatever...ni är så jäkla grymma. TACK!!!!
 
Kvällen börja lite så där med ett ljud jag inte var helt nöjd med :)
Absolut inte något Villan kunde haft en aning om då de bara använder högtalarna på karaokekvällar, ingen tycktes ha upptäckt att d antingen är felkopplat eller så är högtalarna spräckta. de använder ju inte de förutom när d är karaoke, och sist de var, var när Camilla körde och då var det kanonljud :) miss i protokollet och bygones :)
hehe Det viktiga är att vi tillsammans fick ordning på det och det resulterade i bra ljud.
 
Det var dock inte d viktigaste...att alla bara dök upp var d viktigaste...så himla glad och hedrad att ni valde att komma till Villan ikväll (onsd) så d finns inte !!!!!!   Tack finisar!!!!!
 
Härligt nöjd med kvällen och ser fram emot fortsättning på karaokesagan på villan. 
 
TACK SOM FAN!! karaokevärdinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela