Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

TGIS?!?!?!?! (thank god it's sunday) :)

Publicerad 2012-08-26 18:12:00 i

 
                          
Söndag för mig är en helig dag med god mat och Tv, gemenskap med Jerry och bara mysa :) 
Idag blir d ryggbiff och potatisgratäng med massa vitlök .. blir perfekt om den får stå länge och gotta sig i ugnen..
 
Helgen är över och jag laddar för nästa vecka.
Ska försöka komma iväg till Peter och få hjälp med mina mickar som strular hela tiden...de tappar signalen verkar det som...fruktansvärt irriterande för en som alltid vill erbjuda gäster och sångvänner det bästa möjliga :)
 
Just nu ligger jag och myser i sängen med Lottie bredvid mig och lappisen iknät samtidigt som jag halvsneglar på tvn och ghostwhisperer :)
 
Snaaaart är maten färdig och vi får kalasa söndagsmiddag.
 
Tack för en underbar vecka allihop och så ses vi nästa.
 
Peace out/M

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-26 23:16:19

Hej min älskling!!1 Skönt att höra att ni har det bra. Kram

Svar: Tack mamsis :)
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela