Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

TACK TILL ER FÖR ER TID :)

Publicerad 2012-08-05 13:18:05 i

 

                                        

Bloggen startades som en slags terapi för att kunna skriva av sig det som finns i mitt hjärta och sinne.

 

Många saker som förändrades i mitt liv gjorde att jag kände ett behov att få ventilera, på gott och ont.

Tanken var oxå att alla fina människor man möter i livet, speciellt då under mina karaokekvällar ska få möjlighet att lära känna mig lite bättre. 

Jag hinner oftast inte prata så mycket när jag jobbar,  och hinner jag,  så blir det inte så ingående utan mest lite snabbt och kort.


Jag blev jätteglad när jag såg statistiken. ....39 unika besökare den 4e augusti.


Jag känner mig hedrad att ni tar er tid för att läsa om vad som pågår i mitt liv.  TACK!!

Finns inte ord för att beskriva hur d känns att bli hörd, och att folk bryr sig :)

Varma varma kramar till er finisar/M

 

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-08-08 13:49:41

Klart man läser din blogg. Alltid roligt att läsa texter av bra skribenter :-)

Svar: Åh, om du visste vad det värmer gumsis. TACK!!!!!
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela