Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Lönehelg!

Publicerad 2012-08-25 18:20:00 i

Jepp mina vänner, då är den här, den vi alla (nästan) gått och väntat på en hel månad :)
 
LÖNEHELG!!!!  Shopping, festa och bara kunna unna sig något extra efter att man slavat en hel månad :)
 
Som *krogpersonal* märker jag en ganska stor skillnad på denna helg och andra. 
På både gott och ont kan man väl säga. :P
 
Igår (fred) så firade vi Niklas som fyllde år och stämmningen var hög som alltid,  
men det var lite speciellt ändå för HELA krogen var verkligen med och engagerad.
 
jag skrek Hipp hipp, de svarade HURRA flera gånger under kvällen
Det var massa kramar och låtar tillägnades varandra.
 
Blev sådär familjärt som det så ofta kan bli på *Skammen*
Alla känner alla och skojar/pratar med alla :)
Jag rycktes med och sjöng YOU GOT A FRIEND för mina gäster/vänner
 
Efter många år på samma krog så lär man ju känna flera personer lite djupare
och eftersom jag också bor i området så känns det mer som vänner än gäster i många fall :) haha
 
Jag träffar dem oftare än vad jag gör med mina andra vänner utanför karaoken iaf..
 
 
Lönehelg...mmm det är ett härligt fenomen som medför massa kuligheter :)
Möjligheten att få känna sig lite fri, obekymrad och släppa loss. 
 
På måndag börjar allvaret igen men nu är d FÄÄÄÄÄÄST!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela