Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Hässelby karaoke

Publicerad 2012-08-11 04:42:21 i Allmänt

Tja!

För det första så tack till alla underbara sångare för en kanon fredagskväll på skammen i sångens tecken.
Vill ta upp ett ämne som jag tycker är viktigt när d gäller karaoken i hässelby gård.
Vi har ju 2 ställen som kör,   och det andra förutom skammen är ju Sever Inn och med den eminenta Molly som proffsig värdinna.
Ingen nämnd och ingen glömd men idag fick jag kommetaren att
* känns så jobbigt att behöva välja mellan er*
 
alltså....det behöver ni inte!!!. 
 
Jag och Molly har ett samarbete och blir jätteglada oavesett var ni dyker upp.
När jag har mycket så brukar jag faktiskt säga till mina gäster att..gå till Sever om ni vill sjunga mer för ni hinner inte mer ikväll. jag vet att Molly gör samma sak! Förslaget ger jag iaf. man kan ju hoppas på att man hinner!
Hon kanske har precis lika fullt som jag och då är d ju kört. samma sak åt andra hållet.
 
Ni behöver inte känna att ni väljer *sida*!!!
Vi tillsammans gör vad vi kan för att ni ska ha en utekväll med massa glädje och sång!!
Vi har samma gäster och beroende på humör så väljer ni var ni vill gå.
Ingen utav oss tar illa upp om ni går på den andra krogen.
 
Hallå!!! Ni är alla underbara och varmt välkomna när helst ni väljer att komma.

Detta har varit lite av en *fråga* som varken jag eller Molly förstår problemet med.

Jag och Molly jobbar mot samma mål och det är att NI som våra gäster ska få en härlig utekväll med bra karaoke,ljud och stämmning!!

Så när ni går från skammen till Sever eller tvärtom..
Hälsa från Mig eller från Molly :) hehe
förstår inte dilemmat liksom.

Jag och Molly sjöng *that's what friends are for* och andre filmade, sen la han ut den på fejjan för att alla ska förstå att det finns ingen konkurrans mellan oss.
Vi samarbetar för att Hässelby ska få stockholms bästa karaoke upplevelse.!!!

Puss på alla underbara gäster som gör vårt jobb till världens bästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela