Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

BITTER *****TA

Publicerad 2012-08-01 02:00:16 i Allmänt

Hej!

Har lyckats dra på mig en riktig dunderförkylning och d verkar som om de sabbar mina planer på att åka till Motala och storebror..
*surar*
Hade verkligen sett fram emot det och ska ringa honom imorgon och tala om att jag tyvärr inte kommer.
Medicin :),,,

Var på ultraljud idag för att kolla mina organ som strular och d kan vara fel i magregionen, samt ev. lever.
Väntar med spänning på resultaten och samtal från min doktor.
Något är ju fel iaf, det har vi kommit fram till.
Den konstanta viktökningen trots både hundpromenader och nutrilett i omgångar för att balansera kaloriintaget. Jag har ju en förkärlek för öl. som inte är d bästa när man mår som jag.

Hoppas att min remiss till viktenheten kommer snart så att jag kan få hjälp att mer eller mindre svälta ner mig till en vikt som min kropp kan hantera och att jag kan få börja leva ett normalt liv igen.

Blev ledsen av en kommentar gällande detta men har valt att inte lägga vikt vid vad *förståsigpåare* tycker och tänker.
När de gått en mil i mina skor och levt med daglig ledvärk pga av övervikt så kan de snacka.
 
En himla skillnad att vara typ i 20-30 års åldern och frisk, och att ha utslitna leder och ständig värk.
Att sen snusförnuftigt komma och snacka om Motion och rätt kost..
 
Nä, som sagt. gå en mil i mina skor innan man bara dömer ut det som lathet
.
Känner mig som en bitter*** just nu och PMI är något diffust i fjärran.
snorig, ledvärk, oro för resultat av ultraljud är väl de största orsakerna att jag känner mig låg.
Skulle så gärna vilja kunna gå på prommis med fisan en längre bit utan att få ont i höfter etc.
Måste få slut på detta och att göra d själv kommer inte funka. Kan ju för f-n inte röra mig!

Om jag tycker att en Gastric bypass är grejen för mig och ser fram emot det........
Vad ger dig rätten att kritisera???


SÅ, NU HAR JAG GNÄLLT FÄRDIGT!

Kommentarer

Postat av: Åsa Östergren

Publicerad 2012-08-01 06:21:05

Det man inte vet ska man f_n inte uttala sig om!!!
Hoppas verkligen dom hittar vad det är och att dom kan göra något åt det. Men det är klart att det löser sig gumman. <3
Håller med dig Mia öl är gott. Nåt måste man ju få unna sig ju.....
Kramar i massor //Åsa

Svar: finaste finaste :) <3 tack för att du alltid stöttar :)
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela