Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Morsdag 2011

Publicerad 2011-05-30 02:08:23 i Allmänt

      ¸.• * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. • * ¨ * • ☆                            
                  ♥ VI HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMOR ♥
                           GRATTIS PÅ MORSDAG 
      ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆


Idag så har det blivit firande av min lilla underbara mamma som jag älskar så himla mycket!
Dagen till ära så blev det färd till Sundbyberg och Kinamat :) var meningen att vi skulle äta buffé men det visade sig att den restaurangen numera serverade Indisk mat. Det är gott men inte vad vi tänkt oss för dagen.


Vi hittade en annan restaurang (winner house på järnvägsgatan)
Det blev 4 små rätter och den obligatoriska bananen med kaffe efter maten. :)
hahaha är väl den jag älskar mest med kinahak-besök :) och friterad fläskfilé naturligtvis :)

Min mamma är en underbar person som jag är så stolt över. hennes entusiasm och smittande glada humör kan man aldrig få nog av, för att inte nämna hennes oerhörda generositet och det faktum att hon alltid sträcker ut en hjälpande hand till de som behöver det.

Finbesök på skammen innan jag skulle jobba :) Fina!!
Är så glad att hon snart ska få pensionera sig.....*fniss* äntligen har hon börjat räkna dagarna tills dess och börjar se fram emot det.
tidigare så ville hon inte alls, för som hon sa, jaha!! vad ska jag hitta på då hela dagarna???

Det tycker jag är väldigt strongt av en dam på 71 år som började jobba som 16-åring och aldrig varit arbetslös i hela sitt liv och till och med ibland ha haft fler än ett jobb :)
Så vacker inifrån och ut!

Sist men inte minst så vill jag önska Jerrys mamma Happy mothers day. tyvärr kan vi inte längre ringa henne
eftersom hon inte längre finns bland oss. men jag vet att hon hör detta..WE LOVE AND MISS YOU MAMA!!!
Tyvärr finns hon inte hos oss längre fysiskt men idag på morsdag har vi självklart tänt ljus för Jerrys mamma som var en av de finaste människor jag träffat. Hon gjorde ett superjobb med sin son som har så fina värderingar och har en bra uppfostran. We miss you mama Charlotte :(  Hope you've found peace up there where you are now. and we'll always love and miss you.
YOU ARE ALWAY WITH US AND PLZ STOP SCARING US WHEN YOU VISIT, OKEY!!?? LOL  
R.I.P YOU WONDERFUL WOMAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela