Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Härlig dag med sommarkänsla.

Publicerad 2011-05-07 16:31:31 i Allmänt

Idag så vaknade jag efter en skön sömn och kände att idag måste jag göra som jag så många gånger lovat.....
Gå och hälsa på Duffy på hennes fina kolonilott.
Hon delar den med Marlene och Antonio och de har gjort den till en underbar oas mitt i storstan :)
hehe De har t.o.m en *tjejtoa* :)
Liiiike, speciellt som d kan förekomma lite bira där,   och den rinner ju som alla vet *rakt igenom* hehe

Hade med min älskade Lottie och hon blev ju eld och lågor och ville springa runt och hälsa på allt och alla men fann sig till slut i att stanna på Duffy & Co's fina hundaltan :) Shit!!  Där har han d lyxigt Milo (Duffys älsklingvovvis)

Efter besöket där så fick Lottie springa av sig på långlina och den stoooora ängen som finns precis bredvid. Sen vart d promenad tillsammans med Duffy och Antonio mot hässelby gård Centrum och apoteket gröna näsan.

Köpte 3 Carlsberg som sedan avnjöts på balkongen, med lurar.....
Alltså...........varför klagar man när man kan ha d så underbart???? !!!


Vi har ju oxå fått upp hängmattan på balkongen så jag njöt i fulla drag med Imelda May i lurarna.
Imelda är ju en ny stjärna på min musikhimmel och jag har naturligtvis fixat lite karaokelåtar med henne oxå :) 
Dem ska jag slakta vid något väl valt tillfälle. Har ju alltid André jag kan tvinga sjunga dem medans jag  *smygtränar* hahaha

Lottan verkar vara en nöjd tjeja :) och då blir matte nöjd i hela kroppen och kan koppla av en stund i hängmattan med en kall...ppppssschhhhttt!!

Skål och ha en underbar lördag. Jag jobbar så är du sångsugen.Kom förbi :) Ses !

 NJUTNING NÄR D ÄR SOM BÄST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela