Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

All GOOD!!!

Publicerad 2011-05-15 02:14:57 i Allmänt

ÅÅÅHHHH vilken lycklig människa jag är just nu!
Har haft en kanonhelg på jobbet som karaokevärdinna,  med underbara vänner och gäster! God öl och skönsång i mängder!
Tänkte inte skriva något ikväll men kunde inte låta bli. Den här bloggen är ju menat för att jag ska skriva av mig i och på så sätt kunna släppa mycket som tynger mig. Idag  är det *all good* hehe

I mitt jobb träffar man så mycket människor hela tiden och när man kommer hem är man helt slut, både psykiskt och fysiskt men jag kan inte tänka mig ett finare sätt att bli så..  hahahaha låter skumt men jag ÄLSKAR mitt jobb och de människor som berikar mitt liv!

Man blir väldigt ödmjuk,   för tänk att få göra vad jag gör............få folk att festa loss! När dansgolvet fylls av glada människor som bara shakar loss, då känner jag mig såååå  nöjd!!

Tack alla underbara för att ni finns och väljer att komma till mig när jag jobbar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela