Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

rastlös juni-morgon

Publicerad 2011-06-30 05:34:54 i Allmänt

Klockan är snart halv 6 och ännu har man inte kommit i säng... solljuset är underbart och svårt att slita sig ifrån, fåglarna sjunger utanför balkongen. vi bor ju ganska högt upp och har trädkronor precis utanför balkongräcket så d hörs som om fåglarna sitter på vår balkong och kvittrar.


(hörs till min besvikelse inte på videon :(  men men.......)

När jag nyss var ute och rökte en cigg så ser man hur d börjar röra sig där ute....folk som skyndar mot tunnelbanan och förpliktelserna för dagen..vissa kanske kommer hem efter att ha jobbat hela natten.

Ska nog försöka sova ett tag men d är svårt att få ro på något sätt. vet inte vad det beror på.

Onsdagen var en lite tuff dag med tandis och med en tandläkar-skräck inte utav denna värld så känner jag mig JÄTTEDUKTIG för ute är den elaka visdomstand som jag verkligen dragit mig för att göra något åt,,, so what om jag faktiskt svimmade när jag såg sprutan..dagens sanning!!     men det är historia nu.

Utan tandvärk och med ett glatt sinne ska jag iaf lägga mig i sängen och hoppas på att sömnen infinner sig.

Puss och kram alla därute och tack för att ni intresserar er för mitt liv och läser min blogg. blir lika förvånad varje gång folk kommenterar den när vi möts ute. Värmer i hjärtat och d känns så skönt att få dela med sig, glatt, ledsamt, roligt och tråkigt med er.

Natti natt eller kanske god morgon...


Kommentarer

Postat av: Åsa Östergren

Publicerad 2011-06-30 07:34:42

Skönt att det gick bra igår. Du ÄR duktig som gått, och om du svimmade betyder det bara att du är modig som klarar gå även fast du har den skräcken.



Själv gjorde jag en behandling som tog två år innan jag var helt färdig. Och tänk vad stolt jag var efter varje besök jag faktiskt gjorde och inte bara gick därifrån som jag gjort i många år. Jag till och med satte in ett implantat.



Så jag jag förstår hur modig du ar när du klev in i rummet och satte dig i stolen Mia. Stolt ska du vara. Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela