Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Ännu en underbar vecka :)

Publicerad 2011-06-05 01:16:18 i Allmänt

Måste säga att jag haft en härlig vecka på jobbet. onsdagen var det packat i lokalen i hässelby.
Torsdagen bjöd på många välkända ansikten och massa skönsång i Jakobsberg.
Helgen likaså, då i hässelby.

Nästa helg ska jag ta lite välbehövlig semester och åka ner till Motala där min storebror bor med sin familj :) Ser såååå fram emot att träffa allihop :) jag har ju svägerska och 3 brorsbarn numera :) haha det är man inte bortskämd med :)Jag och Jerry åker redan på fredagen och sedan på lördagen kommer min fina lillasyster med min svåger Alvaro och systerson Felix ner. SYSKONTRÄFF!!

Vår vovvis börjar lära sig mer och mer hur man ska vara en duktig hund och det gör livet lättare :) haha hon har ju 3 terrier i sig så det är ingen brist på envishet där inte....men när hon inte vill göra som jag säger så brukar jag säga: Du har 3 i dig.......jag har 15 :P haha

En jättekram till dig som läser detta och tack för att du intresserar dig för lilla mig och mitt liv :)
Pöözzzzz/M

Kommentarer

Postat av: Uffe DS

Publicerad 2011-06-06 13:20:25

Som gäst är det bara att buga och bocka. Lovar att vara snäll med Duffy när du är bortrest. Kramis

Postat av: Mijerra

Publicerad 2011-06-07 04:07:08

Åh Uffe du gulliga vän :) tack för din kommentar och tvivlar inte en sekund på att ni tar hand om Duffy. Många varma kramar till dig :) puss på re!!

Postat av: Anne Vällingby

Publicerad 2011-06-24 22:14:45

Kikade in för första gången Mia och vilken härlig blogg du har Mia.Kommer kika in ofta. Trevlig sommar till dig och alla dina bloggbesökare från Anne Aheinen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela