Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Söndag: Idag vill jag inte göra någonting

Publicerad 2011-07-03 03:56:45 i Allmänt

Ännu en vecka har passerat och jag är ledig imorgon :)  
haha nynnar redan på *the lazy song*  med Bruno Mars
Today I don't feel like doing anything, I just wanna lay in my bed. Don't feel like picking up my phone so leave a message at the tone.........lalalala








Förutom att gå ut och njuta med Lottan och käka god mat med min gubbe, så blir det luuugnt här hemma.  :)

På måndag blir d rep med bandet, antagligen sista innan sommaruppehållet :( vad ska man då göra på måndagar?? :) hehe kanske pilla naveln och bara ta d lugnt och ladda batterier??  BOOOORING!!

På torsdag ska vi göra ett sista försök att köra på Druvan i Jakan....blir d inte folk då så lägger vi nog ner projektet....   blir d inget folk så stänger de tidigt och d medför bara att folk går någon annastans så då är d bättre för mig att skaffa ett annat ställe :)

Har man annonserat till 01 så ska man köra till 01....... Vart bu-rop och protester när de stängde kvart i 12 i torsdags... men men...är ju inte jag som är chefen...

Funtar på att köra karaokefest snart.........  karaoke från 18 - 23 kanske vore något?? sen party fram till 01 för de som orkar... får klura på var och när bara :) .........kanske i samband med någon helg ?? om du som läser detta har förslag som tveka inte utan gör din röst hörd :)

Lite avis 'e jag på min mamma som varit på jazz-weekend i norrland....Åhh vad mysigt!! Tydligen många bra band, artister som spelade..

Ett mega tack till André och Filippa för att de köpte cigg till oss på sin finlandsresa och sen var de så goa att de köpte presenter till oss :) heineken till Jerry och Bacardi till mig....( Sitter och tar en Bacardi/cola nu) MUUUMS!!!!
TACK!!!

Annat som vi väntar på är att min syster Jenny ska föda!! Lilltjejen är fixerad och d kan hända precis när som helst men hon verkar inte ha bråttom :) haha
Ska till henne på lördag den 9e för lite grillning med anledninga att hon fyller år 14e Juli (som Victoria) och hennes man Alvaro ca 1 vecka efter :) Ser verkligen fram emot det. Det är en fördel med att ha startat eget...man KAN ta ledigt ibland utan att man blir ruinerad :) har inte kunnat göra det tidigare och det har medfört att vår kontakt kanske inte är den bästa i nuläget, men gissa vem som ska försöka ändra på det?? ja, just det...jag ska göra mitt bästa. Vi är familj och jag älskar henne även om jag verkligen varit JÄTTEDÅLIG!! på att visa det.

Väldigt stolt över min fina lillasyster och d är dags för mig att visa henne det. Har inte varit en bra storasyster.. våran pappa var den som höll ihop oss och såg till att vi träffades. ska försöka ta över den rollen nu. Är liksom dags för det :)

Mer då..........kan inte tänka på något just nu så jag slutar skriva nu... tills jag kommer på något mer.

Kramis till alla därute och återigen tack till alla som läser och kommenterar. känns så skönt att få skriva av sig här i bloggen och jag får så fina kommentarer både här och irl (irl = in real life)

Puss och godnatt allihop (Nu kvittrar fåglarna utanför igen) hehe intressant för familjens 2 katter :)
tjolahopp tills vi hörs igen//Mia







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela