Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Nostalgi och saknad..

Publicerad 2011-07-02 05:45:57 i Allmänt

Jaha.....då kommer den känsliga sidan fram.. jag är inte så tuff som jag verkar alla gånger :P
har haft en skön natt då jag faktiskt inte orkade mota bort allt. Livet är ju fyllt av både glädje och smärta.
Saknaden av min pappa är något jag lever med varje dag och som blir lättare och lättare att leva med...men saknaden försvinner aldrig.....ibland blir man tagen på sängen och orkar inte stå emot..då lättar det om man får gråta ut..

Till pappa:
Saknar dig så att det känns som om hjärtat går i bitar... händer inte lika ofta att jag bryter ihop och bara gråter, gråter och gråter........men pappa om du visste hur jag önskar att jag kunde plocka upp telefonen och höra dig svara. Du blev alltid så glad när jag gjorde det.......Piiiitchie!! brukade du utbrista och jag hörde verkligen hur glad du blev!!! Videon som jag delar härunder är från någon som känner likadant, kan jag tänka mig. satt och lyssnade på musik och blev så underbart rörd när jag hörde denna....enjoy..


Jag är inte en liten flicka längre men känner mig som det ibland när saknaden blir stor...

 

Denna video rörde mitt hjärta långt innan jag förlorade min pappa.  Den kom ut i samband med attacken mot tvillingtornen i USA.  många förlorade sina kära då.

Kan ju säga oxå att det känns mycket bättre nu när man lättat sitt hjärta.

Cause you're alway on my mind sjöng Willie Nelson.....mmmm.......kan bara instämma:)
Tur att jag fortfarande har min mamsis :)

Kram alla!!! <3<3<3

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2011-07-02 06:39:13

Fina ord Mia .man blit rörd av att läsa.kram marie<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela