Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Morgonen den 16 Juli

Publicerad 2011-07-16 02:00:28 i Allmänt

Efter en riktigt rolig kväll med 28!!!!!!! på varven (inte vanligt på lilla skammen) så  är jag helt slut.

Känns så varmt efter att jag fått så fina kommentar irl (in real life) för tidigare inlägg.
Var verkligen en stor sak för mig att gå ut med det och jag tvekade länge innan jag bestämde mig för att ta chansen.
Alltså, kan inte folk ta mig för den jag är idag så får d vara för mig tänkte jag.....
 
oj vad jag hade fel. Har bara fått positiv respons och jag känner mig som en väldigt lyckligt lottad människa som har så fina människor i mitt liv!!

Vidare så har jag jobbat som vanligt,
Druvan i Jakan har haft ganska lite folk men OJ, vilka sångare som väl kommer dit!!
Grymma och härligt för mig som jobbar. Skitduktiga hela bunten!!

Min bror har jag inte hört något från på ett tag men min syster fick jag möjlighet att fira förra '
lördagen (den 9e) och det var verkligen såååå himla skönt att bara få koppla av och vara ledig.........

att kalla någon för tjockis är elakt men gud vilken tjockis hon är!!
(4 veckor kvar till beräknad födsel)

När vi åkte därifrån bad jag min mamma som körde att droppa mig på............*pinigt* hehe ja, på skammen.

Har ju så svårt att släppa jobbet och ville försäkra mig om att allt var som d skulle....
slöseri med energi eftersom Duffy gjorde ett fantastiskt jobb. både med ljud och som värdinna :) 

Visste jag ju, annars hade jag aldrig bett henne jobba......Mia i ett nötskal.........tänk om......?? hahahahahaha

Nu sitter jag här i natten och bara njuter av att vara jag, har ett riktigt härligt liv just nu,
även om vi är oroliga för min svåger (Jerry's bror David) som har en cysta på stämbanden...

90 % chans att bli frisk.........men då har han inte talat om att han haft ont under armen i några veckor...
Vi håller tummarna och hoppas på d bästa samt vägrar att måla FAN på väggen som man säger.

Har oxå hittat en bok som gavs ut 76 av tidningen R...
när jag gick i 3an så gjorde de ett reportage med hjälp av min klass...
kommer att skriva utdrag ur den i senare inlägg här på bloggen.

Kram till alla i mitt liv och Tack för att ni finns. Ni gör mig till en rik människa :)

Kommentarer

Postat av: Andre

Publicerad 2011-07-16 02:21:04

Härligt att du fick en så bra spelning, det är du värd, förstår att du är trött, sen tycker jag du gjorde den bästa kommentaren efter att du redan sagt att du måste hålla låg ljud nivå och varför när en person går upp och ber dig höja innan han börjat sjung och du säger: "Du sjunger jag ställer ljudet" klockrent :)

Postat av: Mia P Henry

Publicerad 2011-07-16 02:25:19

haha André underbart :) mmm så det är ju..alla får samma ljud :)

Postat av: jeanette pineda

Publicerad 2011-07-17 23:17:32

god natt min vän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela