Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Mina fina änglar...

Publicerad 2011-08-13 17:54:17 i Allmänt

Är så himla glad!!
I torsdags så fick jag mina efterlängtade änglar som Fia gjort!!


        ÖRHÄNGEN


        HALSBAND


OCH ARMBAND I MATCHANDE STIL/FÄRG



Såååååååååååååååå fina :)

Har ju turen att känna Fia genom karaoke som vi båda gillar :) Hon bor inte i stockholm men via fejjan fick jag se att hon planerade att komma upp så då var jag snabb att beställa lite fint till mig :)
 

På Fias sida finns mycket ögonfröjd och billigt är det oxå. kul med individuella smycken tycker jag...och att man inte ser samma på andra..........haha .har du oxå köpt den på glitter för 49:90?? hahaha

Iaf....ville bara visa er mina fina änglar  :)
Kram och hoppas lördagen blir kanon :)

Fia Design hittar ni här:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150263816653932&set=a.468079853931.250430.615648931&type=1&theater#!/groups/134902539910398/





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela