Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Storebror Thomas :)

Publicerad 2011-04-05 22:30:54 i Allmänt

Jag är absolut inte rädd för att vara ensam utan njuter av tystnad och tid att tänka eller lyssna på musik utan att behöva tänka på någon annan.... Själviskt? mmm..kanske...men jag har inte behov att ha folk omkring mig...och när jag säger folk så menar jag INTE min familj........Utan dem skulle jag inte kunna andas ens en gång. Utan dem vore jag förlorad!!

Ett nytt kapitel har precis börjat i mitt liv. Min storebror har hittat mig och min syster..
Ingen visste att han fanns men han är såååå Välkommen och jag är så lycklig över att han finns.
Ord kan inte beskriva den känslan av när allt är så rätt och det känns som om du kännt en person hela ditt liv utan att ens ha sett varann på riktigt....

Här är han :)

Han har pappas leende   :D   och hår.....och kroppshållning.........:D
Min bror... känns så underbart att säga det :)
Musiker så klart :) Blues så klart :)  Social och glad så klart :)  Gillar att laga mat  så klart :)

Här är en länk till hans bandsida så att ni kan lyssna på dem :)
http://www.myspace.com/downnoutbluesband

På annandag påsk ska vi träffas första gången och vi ska laga lite Lasagne alá Rodgero som pappa alltid gjorde.
innehåller rökt skinka, svarta oliver och kokta skivade ägg förutom de vanliga ingredienserna. . . .

Eftersom pappa också var konstnär så tänker jag ge Thomas en av mina favorittavlor som pappa gjort....*ägget* kommer snart att flytta ner till Motala där han bor med sin familj, hästar och höns :)

Storebror.......ja nu sa jag det igen.....*fniss*
helt plötsligt är man Maria-Maria, lillasyster   HÄRLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela