Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Söndag och ledig.

Publicerad 2011-04-10 21:58:14 i Allmänt

Jepp, har varit ledig hela dagen och bara slappat....någon middag blev inte heller lagad utan crepes och pizza stod på menyn idag :)
så bekvämt att bara slänga in i ugnen.

Man blir så himla glad när våren är på väg och allt börjar leva upp igen..nästan så att människor blir vänligare på något sätt. Leenden i Ica-kön, mindre irritation, människor ute och promenerar utan något särskilt mål verkar det som... :)
På parkbänkarna sitter det folk med ansiktena mot solen och jackorna är inte lika tillknäppta.

Vi går en härlig tid till mötes och jag tror nog jag ska försöka stjäla Ciccis vassplats i år. för d blir nog flera prommisar ner till Maltan och iaf hundbadet med Lottisen i år. nu har hon ju blivit lite större :)

Vårkänslor...mmmmmmmmmm Finns inget härligare :) 

Kommentarer

Postat av: Alanmaryam

Publicerad 2011-05-27 15:13:52

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela