Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Ny dag....

Publicerad 2011-04-07 08:54:35 i Allmänt

Efter en lite orolig natt så jag nu vaken igen.......har liksom vänt på dygnet av någon konstig anledning.igen...Jerry säger att jag gör det ganska regelbundet och jag förstår inte riktigt varför..
känner mig väldigt rastlös och sömn är något som inte kommer i första hand då, även om jag samtidigt känner mig helt utpumpad både känslomässigt och fysiskt.
Tur att man har världens bästa jobb så att man orkar iaf.
Hehe.mitt jobb........ja, vad kan man säga förutom att det är just världens bästa.

tänkt att få göra det du älskar, umgås med härliga människor, festa, och sjunga...och få betalt....

Jag sa ju det......BÄSTA!!

Idag blir d en lugn hemmadag och lite städning står på schemat.
f-n måste bli bättre på det...finns alltid något intressantare att göra som att leta nya karaokelåtar, hitta bra musik på tuben, repa på ODD-låtar, promenera och leka med Lottisen.........allting är roligare än att städa men inte mycket slår känslan av ett rent hem :) skumt d där. man borde ju vara mer motiverad menar jag....

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!! mmmm kanske lusten slår till *håller tummarna* haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela