Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

MAMMA

Publicerad 2011-04-10 03:51:16 i Allmänt

Hade inte tänkt skriva något mer ikväll men kunde inte låta bli med tanke på kvällens händelser.   Utifall att min mamma läser detta så vill jag att hon/du ska veta att jag älskar mer än vad jag någonsin kan uttrycka i ord. Du /mamma är min absolut bästa vän och den jag känner mig tryggast med i hela världen!
Ibland är jag bara så jäkla dålig på att visa det och allt annat tar sådan stor plats att jag glömmer det viktigaste i mitt liv.
MAMMA....vad vore jag utan dig i mitt liv...???

Jerry går igenom min värsta mardröm som är att förlora sin mamma..hjärtat värker och jag skulle kunna börja gråta bara vid tanken på att d ska hända.

Därför är d så viktigt att vi hörs varje dag så att jag får möjlighet att låta dig veta att du är SÅ viktig för mig.
När jag låter så upptagen och du tror du stör eller är jobbig....NEJ ALDRIG!!! Du kan alltid ringa mig eller så ringer jag dig !
Älskar dig så mycket lilla mamma! Glöm aldrig det, okej!

Om min värsta mardröm slår in så vill jag iaf vara säker på att du VET att jag älskar dig. över allt annat!! Massa kärlek. Du har gjort mig till den jag är! STARK, SJÄLVSTÄNDIG OCH EMPATISK.
ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-04-10 14:01:59

Jag känner med dig och J. <3 Kram till er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela