Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Lördag i glädjen men oxå sorgens tecken....

Publicerad 2011-04-10 02:29:13 i Allmänt

Ett stort tack till alla som kom ikväll och till min underbara man som kom och sjöng!
blir alltid lika förundrad över varför du inte sjunger oftare eftersom du är så jäkla GRYM!

Sorgen är så stor efter Mamma i staterna och d märktes extra mycket ikväll eftersom Jerry gick från att vara i *partymood* till att bara sitta still och lyssna.

Det jobbigaste för mig var när han sa att han skulle gå hem för att han inte pallade längre och jag bara ville släppa allt och gå med honom. Kändes som om mitt hjärta brast när han gick iväg ensam...

Vi har ju företaget att tänka på och jag var mitt uppe i en spelning samtidig som jag ville visa att jag finns där för mitt livs kärlek.............snacka om åsna mellan 2 hötappar...

När jag kom hem så låg han och sov men jag tvingade (med kärlek) upp honom och vi fick en stund tillsammans.
Lite svårt ibland med våra arbetstider som gör att vi har så olika tids-scheman...

lyssnade på lite låtar bl.a mama med boys II men och three times a lady med the commodores.

Återigen ett bevis på att musik kan vara helande och få fram känslor man ibland har svårt att verkligen känna på *riktigt*
Mitt hjärta brister när jag känner Jerrys sorg.
Min värsta mardröm är att förlora min älskade mamma.

Hur ska jag överleva det???

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-10 02:53:45

Hallå älskade syster, insåg nu att du bloggar...dooohhh

I allafall, förstår dina känslor ang. Jerry. Pratade med bror i telefon när Mike gick förbi Scham och I FEEL YOU!!!



Och det viktigaste jag ville säga no matter what, I will always be here for you och Bob...

Love ya and miss ya

xoxo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela