Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Kärlek till en man som heter Jerry Henry

Publicerad 2011-04-16 01:48:06 i Allmänt

Som vanligt så har jag svårt att säga vad jag känner utan jag visar d hellre genom att spela en låt eller som i det här fallet sjunga den på karaoken...

Till Jerry:
I din svåra stund ska du veta att jag alltid kommer att finnas här för dig. I vått och torrt.
Har aldrig älskat någon på detta sätt i hela mitt liv och jag känner mig så rik att få ha upplevt/upplever äkta kärlek.


Jag sjunger Seduces me - Celine Dion för min älskade man.
Aldrig kommer någon att röra mitt hjärta på samma sätt som du gjort..Du är mitt allt
//Wifie M

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2011-04-16 11:59:57

Såå fint.. Kram till dig och Jerry

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela