Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Hoppas jag aldrig behöver känna så här..

Publicerad 2011-04-07 23:42:28 i Allmänt

http://www.youtube.com/watch?v=D5bgdN5Ag44      <------klicka för att komma till videon

Every day I see your face I wish I'd stayed
Don't even know what made me run away
It's just the way I play the game

Emotional is not a word I'd use to explain myself
But now I'm down upon my knees
Baby please take me back

I don't want to be in love but you're makin' me
Let me up I've had enough. Girl you're breakin' me

Here I am just half a man standing alone
Feeling like I lost my only chance
At happiness when I let you go

I don't want to be alone thinkin' bout you girl
I got nothin' left to hold in this lonely world

[Solo]

The first time my heart was ever touched
Was the day I lost your love
I can feel it in my flesh and blood
My soul can only take it so much

So there it is. Why can't you give us one more try
You and I could find a way to live
If you let me in one more time

I know you lost your faith in me but I still believe
Can I make you understand, can I make you see
That I'm desperate for your love and it's breakin' me

It's breakin' me

______________________________________________________________________________________________

Så känsligt och smärtsamt... Bara tanken på att vakna upp och Jerry inte skulle vara här...hemska tanke...är både härligt och skrämmande att älska någon mycket...man blir väldigt sårbar...

För mig är det så mycket lättare för mig att uttrycka mig genom musiken även fast jag inte kan spela några instrument förutom lite pianoklink......med betoning på LITE!!  =D
hittar mina låtar i vardagen och texter är otroligt viktiga för mig....melodin kan vara bra men finns inte texten där så blir den bara en i mängden...glöms bort för att föra mig mot nya upplevelser i musikens värld...

Har älskat jonny lang i många år...ända sen jag för flera år sedan vann hans cd i en tävling på HardRock Café..Hade aldrig hört talas om den då 16 årige killen. SÅ jäkla grym..
Nu finns den här låten i mitt karaoke bibliotek oxå..hehe kanske ska slakta den någon gång när jag jobbar :)

Håll tillgodo och glöm inte att lyssna på texten ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela