Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

God Morgon så här på eftermiddagen :)

Publicerad 2011-04-16 15:39:02 i Allmänt

Efter en natt med mycket sömn för en gångs skull, så känns det superhärligt att vakna upp till en solig vårdag!!!

Man blir glad i hela kroppen!
Ska ut med Lottilottan i solskenet och sen ska jag fixa något att äta till mig och min kärlek.

Ikväll blir d jobb igen och blir d som d var igår så blir d en bra kväll.
Fick ju extra fint besök igår av både Ullis som jag inte sett på jättelänge och Anette som till en början var en gäst som förgyllde varje spelning men som nu oxå blivit en vän privat.
Hon bor ju uppe i norrland och kommer inte ner så ofta tyvärr. Därför är det alltid lite extra kul kväll när hon  dyker upp.

Snart är det dags att träffa bror :) mmm längtar till nästa måndag då jag och min syster äntligen ska få träffa honom!
Tack mamma för att vi får träffas hos dig så att vi får plats allihop :)

Kvidevidevitt!! Nu är våren verkligen här...........eller? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela