Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Gillar inte energitjuvar...

Publicerad 2011-04-05 22:21:02 i Allmänt

Har alltid valt dem som ger energi och har svårt för energitjuvar......
Om jag är en bitch mot dig så är du nog i mina ögon en energitjuv tyvärr, har svårt att såra någon men vill samtidigt lägga den lilla tid vi har här på jorden på att njuta så mycket som möjligt..
därför kan jag vara lite *högfärdig* mot vissa..lättare att de tycker illa om mig än att jag måste säga att jag inte vill umgås. vissa träffar jag i jobbet och tar tillräckligt med energi...

Det betyder inte att jag inte finns där för dem som jag räknar som mina vänner. det kommer jag alltid att göra.
En vänskap bygger i mina ögon på ömsesidig kontakt. märker jag att det bara är jag som hör av mig så kommer vänskapen så småningom att rinna ut i sanden.
Har fått höra att jag är ganska hård på den punkten. blir jag besviken så bryter jag och då finns d ingen återvändo, det är en av mina *dåliga* sidor. Jag har väldigt svårt att förlåta svek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela