Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Dagens höjdpunkt

Publicerad 2011-04-09 01:37:51 i Allmänt

Vaknade sent idag fredag efter en lång natts datande :) kände att jag faktiskt längtade till jobbet.
Det är få förunnat att känna så tror jag.
Dagens höjdpunkt var när det pep till i min lur och jag hittade en fredagshälsning från min nyfunne bror... Svårt att riktigt förstå att han finns *på riktigt* ibland.
La familia har fått en ny medlem som redan innan vi mötts berikar mitt liv. både själsligt och fysiskt genom små meddelanden och mejl med massa känslor och nya upptäckter.

Lycka när den är som bäst!!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet och hör min lilla vovvis be om att få komma ut från sovrummet där hon får vara (tillsammans med husse såklart) när jag är på jobbet.
Hon låter så ynklig :) hehe.hon vet exakt hur man ska beveka ett mattehjärta.

Tankar som tränger sig på i nattens tystnad är saknaden av dem man älskar och aldrig får se igen, även om saknade är bitterljuv och inte lika stark...så finns den där som en ständig påminnelse om att man ska passa på att tala om att man älskar dem innan det är för sent, man ska leva livet som om varje dag är den sista (känslomässigt) inte hänga upp sig på småskit och vara glad och tacksam för att man har varann.
Jag är tacksam för att jag har min familj och små sms gör alltid min dag ljusare.
för att inte tala om alla underbara människor som berikar mitt liv.

Har fått kommetarer om min blogg och fått höra att jag är modig som vågar dela med mig...

*rodnar nästan*  TACK FÖR DET!! värmer verkligen :) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela