Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Äntligen tillsammans som d ska vara :)

Publicerad 2011-04-27 11:51:41 i Allmänt


Första gången som alla Pappas barn är tillsammans.
Thomas
Jenny
med sin Alvaro 
Jag med min Jerry :)


Sen var ju världens finaste systerson med oxå :)

Jenny och Alvaros son Felix (som var pappas andra namn)
Lite lustigt är att en av Thomas söner heter Alfred i andra namn
Pappa hette Alfredo..

Nu börjar d planeras en resa till Motala....behöver någon som ställer upp och jobbar en helg på skammen för mig...någon frivillig?? hahaha Ska höra med Mickaela när hon kan...så får jag anpassa mig lite efter det.

Blir alldeles varm i hjärtat...
En barndoms vän berättade att hon kom ihåg när vi gick i skolan typ årskurs 1,2 lr 3 att jag önskade mig syskon....

Nu har jag 2:)
Första fick jag när jag var 15 år. Jenny :) eller hopphjördis som hon kallades när hon var liten :)
och så nu Thomas!!

Ibland går drömmar i uppfyllelse mina vänner......så håll fast vid dina drömmar och ge aldrig upp.....för som de säger på TV.........PLÖTSLIGT HÄNDER DET!! :P

Kramisar alla därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela