Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Spännande :) Nytt Band På G??

Publicerad 2012-07-23 22:37:09 i Allmänt

Såg en video av en kille som satt i sitt kök och spelade gura något så fantastiskt :)
kontaktade honom och frågade helt enkelt om han var intresserad av att starta coverband :)
Hör och häpnad :) Det var han.
Blues (traditionell) rock, och funk med pop influenser :)
Ös ös ös ös med andra ord.
Kända låtar som folk känner igen och några andra personliga favoriter. :) alla ska få välja vad man vill ha och vi testar allt innan vi ger upp :)
Sättning: (förslag) Sång (tjej) Gura, Trummor, Kontrabas och blås :)
Mumma, finns många bra låtar man kan plocka då :) kanske t.om någon som spelar munspel på vissa låtar. :) Jepp. hade ett coverband på g, men d skulle bli mycket hårdrock och det är INTE min stil även om jag med glädje river av en då och då på karaoken :)

Får se vad d blir av detta, om något överhuvud taget...lär ju ta ett tag men ännu ett första steg taget mot spännande livsförändrande omständigheter. man ska göra vad som gör dig lycklig och jag saknar bandkänslan :) Detta ger ny inspiration och jag känner att när vi hittar rätt personer som kan d smälla till och bli riiiktigt bra :)

PMI = Positiv Mental Intsällning :) Behöver positiv, skapande energi runt mig för att bli lycklig :) Yeaay.
har nog hittat replokal i Vällingby oxå :) Nära och bra för en som inte är bilburen :)
Ha en härlig tisdag ppl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela