Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Öronkristaller

Publicerad 2012-07-17 22:54:50 i Allmänt

Hua. trodde jag fått fel på hjärtat eller något idag när jag vaknade...vände mig från en sida till den andra och höll på att spy...hela rummet gungade fruktansvärt..trodde jag skulle dö, helt allvarligt..blev livrädd.
Gick upp och då kändes det bättre. Gick ut med Lottie och tog en längre prommis på en timme. behagligt och jag märkte inget av tidigare symptom..
Sköööönt, tänkte jag. kände mig lite *svag* bara och bestämde mig för att lägga mig ner en stund..Hela rummet började svajja igen..Wow..vilken läskig känsla. blev gråtfärdig och rädd.
Ringde sjukvårdsupplysningen och en trevlig sköterska sa att symptomen tydde på något som har att göra med *kristaller* i innerörat. ibland kan de *lossna* och hamna fel så det påverkar balans-sinnet.
Skumt att d bara känns när man ligger ner :P hehe
skönt att det inte var något allvarligt iaf. ska tydligen gå över av sig själv och om inte, så kan man kontakta vårdcentralen :) inte för att jag vet vad de kan göra :)

så nu vet ni...om rummet börjar snurra och ni blir spyrfärdig när ni vänder er i sängen...då kan det vara dina kristaller som spökar :)
Kram på er /Sjösjuka Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela