Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Onsdag och ny arbetsvecka ;)

Publicerad 2012-08-23 02:48:00 i Allmänt

wow, vilken kväll.

Blev bjuden på en överdådig buffe av massa gottis att smaska på!
Det bästa sällskapet möjligt gjorde kvällen till en kanongrund innan karaoken satte igång på villan ikväll.

Lite tråkigt att det var sådan dålig uppslutning och speciellt en person är jag faktiskt lite sur på...skrev upp öl förra veckan. lovade och svor på att komma idag men dök inte upp,,,,,,men men...sista gången jag går imellan och är mellanhand...shit vad pinsamt det blev när ingen dök upp och betalade notan från förra veckan..

Man lär så länge man lever...

Annars så har det varit en sådan där riktigt härlig dag/kväll med underbara vänner och god mat, bra musik....
Örhängen man sparar och plockar fram när d känns tungt ibland..

Är som sagt väldigt lyckligt lottad med härliga människor i min närhet.

Den 6e nov så kommer min mamma läggas in för operation för att ta bort gallblåsan, så har ni möjlighet så skänk oss gärna en tanke och håll tummanrna för att allt går som det ska.

Jag gjorde ju bort mig och missade min läkartid som jag hade den 21a...inte den 29e som jag trodde...nya tag och ska beställa ny tid imorrn.

Nu är det kramas med vovve, man och kudde som gäller :)
Godnatt finisar <3 /M

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2012-08-23 05:55:36

Fyyyy så dåligt när man går i "god" för någon som inte sköter det. Usch! Självklart håller jag en tumme för mamsen och såklart kommer det gå kanon. Ha det så bra fina Mia. Kram Carina

Svar: Ja, man blir lite besviken, minst sagt... :( Kramar till dig oxå.. vad blir d för god mat i helgen?? Har ju sett att du *ofta* går ut och äter gott. Bra tips på ställen man ska prova :) Ha det gött fining :)
Mia PH

Postat av: Andre

Publicerad 2012-08-23 13:41:30

Härligt att du hade en trevlig kväll, trots en del andra tråkigheter, det är sk*t när man i går god för någon och den inte visar sig mer än att vara genomgående falsk.

Vi kommer ägna din mamma en stortanke, hälsa henne från mig och Filippa.

Ang. den missade tiden, så är ju en etta och nia väldigt lika eller? ;) :)

Svar: Tackar :) både jag och mamma tackar i förväg :)
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela