Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

R.I.P Uffe Möller <3

Publicerad 2012-08-04 02:50:39 i Allmänt

 
                          
Ikväll när jag kom till skammen så fick jag den tråkiga nyheten att en av mina stamgäster sen över 10 år tillbaka tyvärr gått bort ett par dagar tidigare.
Jag har inga detaljer förutom att han gått bort väldigt hastigt ...
Bra start på kvällen?? Nä, inte mycket. en älskad själ som förgyllde kvällarna både med sin skönsång och sin humor.
Han brukade alltid säga att hade det inte varit för jerry så hade han friat...men ändå så var jag för lik hans ex, så tack och lov för Jerry :)

Saknar honom så oerhört och nu när man vet att han aldig kommer tillbaka så känns d bara så oerhört sorgligt...
En utav hans paradnummer var *the wonder of you - Elvis Presley*

Den sjöng jag idag för att hedra honom och som avslutning så spelade jag den innan jag stängde ner.
Man blir så påmind ibland om att livet är så skört och när som helst kan vi förlora någon som betyder något i vårt liv.
En person som betyder mycket eller kanske bara en bekant...smärtan och insikten är densamma.
Uffe älskade Möller, ingen kommer någonsin att sjunga din låt så som du gjorde och varje gång någon gör den så kommer jag tänka på dig och ditt leende och humor.

Saknad är bara förnamnet..
Har varit sjuk hela veckan. hade inte råd att vara ledig så jag var tvungen att jobba och jag tackar min lyckliga stjärna för att jag var på plats när Nikita kom med nyheten.
Det lade sordi på mitt humör eftersom du är/var en person som berikade mitt liv och arbete.
Samtidigt så fick jag möjlighet att hedra dig i glädjens tecken.

Imorgon kommer ett ljus att brinna för dig hela kvällen min vän.
Du är saknad och älskad för den person du var. i mitt hjärta kommer du alltlid att vara, aldrig varit..du finns alltid med oss.
Vila i frid du fina fina man.
Mina tankar går till dina 4 döttrar som du alltid pratade om med så mycket värme och stolthet.
Beklagar verkligen er sorg <3
Du var och kommer alltid vara speciell Uffe Möller.
vi glömmer dig aldrig!!
Ska bara försöka sluta gråta... Fick hålla mig hela kvällen men nu är det kört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela