Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Morgon kaffe..

Publicerad 2012-08-10 09:48:45 i Allmänt

Jepp, ny dag :)
ska ta mig lite kaffe och kanske d blir bullar till frukost :) hehe
Fick 2 påsar igår av Jessica och Hannelore.
Mumsigt värre :) somnade ganska bullstinn igår :)

Idag ska vi åka och hämta mamma på sjukhuset där hon spenderat flera dagar pga problem med gallan och infektion i kroppen.
Inget livshotande men fortfarande jobbigt när hon hamnade där. man vet ju iaf att hon har folk runt omkring sig som kan ta hand om henne och hennes hälsa på bästa sätt. Har inte ens varit och hälsat på.
Känner mig faktiskt som en riktigt dålig dotter just nu.
Tur att hon vet att jag älskar henne ändå.

Känner mig lite trött och eftersom jag vet att hon har d bra så blir d liksom inte av.....
plus att vi haft strul med bilen och punkterade däck som skulle fixas.
 
Jerry har legat tvärsjuk med feber och hosta hela veckan.....
orsak men ingen ursäkt för att inte ta sig tid till lilla mamsen dock :(
Jag får hitta på något roligt med henne som kompensation. kanske bjuda på middag eller något :)

Helgen är här och d betyder jobb i hässelby både fred och lörd.
Jakandagarna gick jättebra med otrolig uppslutning :) Blev verkligen jätteglad!!
Nä, nu blir det kaffe. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela