Mijerra = Mia helt enkelt

Mina innersta tankar, funderingar, rädslor och principer :)Om mig och mitt liv helt enkelt!

Helt ny garderob..

Publicerad 2012-08-24 03:46:32 i Allmänt

Torsdagen bjöd på skönsång med ganska lagom varv på Druvan.

Härlig stämmning verkligen, det gör mig så full av energi samtidigt som man blir så där härligt *tom i bollen* när man jobbat klart :)

Redbull is Tha Shit!! sen har jag börjat älska Lokas vattenmelon..mmmummmma.

Kristina som har gått ner massor i vikt kom idag med en pappkasse med blusar m.m och när jag kom hem och skulle hänga upp allt så blev jag lite överväldigad och väldigt väldigt glad!!

Hon hade packat ner säkert 10 skjortor,blusar 1 sketasnygg svart klänning, i jeanskjol och en snygg skinnjacka av kortare modell!!

Kändes som julafton!! Kristina om du läser detta så ska du veta att jag är evigt tacksam gumman. Känns verkligen som om jag fått en helt ny höstgarderob :)
Saken är den att skulle jag handla själv så hade jag nog gått på samma plagg och färger..UNDERBART!!!!!

Eftersom jag tyvärr måste dra på min planerade semester pga av oplanerade utgifter på bilen bl.a så tog jag och unnade mig min favoritparfym istället..den heter så lämpligt B E S T by Taccini :)

Så kontentan av det hela är att jag nu har nya kläder att känna mig fin i och kommer att lukta fantastiskt gott oxå :)

Bra Va?? :) /M

Kommentarer

Postat av: Korra

Publicerad 2012-08-24 17:38:13

Aaah, älskar den parfymen, förstår valet. Hoppas det blir awesome ändå trots omplaneringen med schemat. :D

kraam!

Svar: tack fina :) ja, man får tänka positivt och göra d bästa av situationen :) kramis :) <3
Mia PH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia PH

En oftast glad skit som tycker livet är alldeles för kort för att hänga upp sig på sånt som inte gör livet bättre utan tvärtom. Raka rör gäller annars kan du hålla dig borta från mig, för jag har tyvärr inte tid med ditt larv :) så d så. Äntligen känner jag mig lycklig för första gången på länge och har bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Förut var det mycket smärta men livet bjuder alltid på nya möjligheter :) så nu kör vi :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela